Kırkambar
"Geleceğe doğru yaşarız, geriye dönüp anlarız" demiş ya filozof, benim de zaman zaman geriye bakasım gelir. Yolu yöntemi ne olmalıdır geriye bakmanın? Nesnel özgeçmişimin, kendime de başkasına da pek sözü olmaz. Şurada doğdum, burada o...
Orhan Arıoğul
Son Güncelleme: